Menu główne:
Każdego tygodnia klasy, które pięknie pracowały i pracują,
dostarczają w terminie zadawane prace twórczo-literackie;
bezterminowo otrzymywać będą rekwizyty,
które mają posłużyć nowoczesnemu nauczaniu
/łączenie informacji z zakresu języka polskiego z wiedzą międzyprzedmiotową:
chemiczną, fizyczną, matematyczną, plastyczną i.t.d./
– mającemu rozwijać umiejętności polonistyczne w sposób zabawowy,
praktyczny – a nie teoretyczny.
Scenariusze lekcyjne są dostosowane do wieku danego oddziału.
Za każdy etap – dzieci otrzymują następne ciekawe rekwizyty,
gadżety, zniżki na wyjścia do teatru, kina, wystawy i.t.p.
Cel: wykształcić ciekawość, radość z czerpania wiedzy i wykorzystywania jej w praktyce
Takie lekcje zostaną na zawsze w pamięci dzieci.
Koordynator projektu: Anna Hora-Lis
Dzisiejsza lekcja w 6c :
Recepty polonistyczne na problemy chemiczne.
Poznaliśmy czym jest światło chemiczne – a na dodatek utrwaliliśmy zagadnienia językowe, gramatyczne i frazeologiczne. Wiemy też gdzie szukać źródeł wiedzy.
Recepty polonistyczne na problemy chemiczne w 4a
Recepty polonistyczne na problemy chemiczne w 4c
Recepty polonistyczne na problemy chemiczne w 5c